طراحی لبخند دیجیتال

طراحی لبخند دیجیتال


طراحی لبخند دیجیتال چیست؟

طراحی لبخند دیجیتال

مدت زمان مطالعه: 10 دقیقه

یک لبخند زیبا می تواند در افزایش اعتماد به نفس افراد معجزه کند. این احساس زیبایی خود را به همراه آگاهی از کامل بودن دندان شما ایجاد می کند.

روزهایی که مردم به خاطر لبخند ناقصشان نسبت به خودشان اعتماد به نفس کمتری داشتند، گذشته است. در حال حاضر اقداماتی برای اصلاح نواقصی که کیفیت لبخند شما را کاهش می دهد در حال انجام است.

طراحی لبخند دیجیتال (DSD) یکی از اقداماتی است که امکان داشتن لبخندی زیبا را برای شما فراهم می کند.

l به شما کمک می کنیم تا به لبخند رویایی که شایسته آن هستید برسید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طراحی لبخند دیجیتال به ادامه مطلب مراجعه کنید.

طراحی لبخند دیجیتالی چیست؟

طراحی لبخند دیجیتال (DSD) یک روش دندانپزشکی ترمیمی یا زیبایی است که از سیستم‌های جدید و نوآورانه برای پنهان کردن و اصلاح هر گونه نقص دهان یا دندان استفاده می‌کند تا به شما کمک کند به لبخند کامل خود برسید. حتی اگر دندانی شکسته، شکسته، نامرتب یا از دست رفته دارید، با استفاده از طراحی لبخند دیجیتال، اعتماد به نفس شما باز می گردد.

رویه طراحی لبخند دیجیتالی

برای رسیدن به لبخند فوق العاده مورد نظرتان، طراحی لبخند دیجیتال در شش مرحله مختلف انجام می شود. در نظر داشته باشید که نیاز به خدمات متخصص دندانپزشک زیبایی دارید. دندانپزشکان زیبایی ما از خیابان هارلی لندن مراقب این هستند که شما بهترین کیفیت خدمات را دریافت کنید.

دکتر بهروز حبیبی ، متخصص ایمپلنت در تهران ، دارنده دکترای تخصصی دندانپزشکی در رشته جراحی لثه و ایمپلنت می باشند. ایشان با بیش از ۲۰ سال تجربه کار کلینیکی، مطبی و چند هزار کاشت ایمپلنت جزو پزشکان پرکار و شناخته شده در حوزه ایمپلنت می باشند و مفتخر هستند به بیماران که به ایشان مراجعه کرده و میکنند در مورد هرگونه مسائله ای از جمله طراحی لبخند دیجیتال با تخصص و تجربه ی بالای خود خدمت کنند.

طراحی لبخند دیجیتال

طراحی لبخند دیجیتال

 

این روش در 3 مرحله انجام می شود؛

  • قبل از عمل
  • در طول روش
  • بعد از عمل

قبل از عمل

اینها مراحلی است که قبل از انجام خود درمان انجام می شود. شامل موارد زیر است.

عکاسی دیجیتال

این معمولاً اولین کاری است که قبل از شروع خود درمان انجام می شود. این شامل گرفتن یک عکس واضح از لبخند شما در آن نقطه است. این به ما این فرصت را می دهد تا ببینیم شما چه چیزی را در مورد لبخند خود دوست ندارید. به این ترتیب، دقیقاً متوجه خواهیم شد که با چه چیزی سر و کار داریم و چگونه آن را اصلاح کنیم.

تجزیه و تحلیل ویدئو

این گام دیگری است که قبل از خود رویه واقعی برداشته شده است. وقتی صحبت می‌کنیم خودمان را نمی‌بینیم و نحوه لبخند زدن برای عکس دقیقاً با نحوه صحبت کردنمان یکی نیست. این مرحله شامل ساخت یک کلیپ ویدیویی کوتاه از صحبت شما است. با این کار، می توانید لبخند خود را در حین صحبت مشاهده کنید، که با ظاهری که در عکس دارید یکسان نیست. این همچنین به تصمیم گیری در مورد اینکه چه چیزی و کجا در لبخند خود تغییر دهید کمک می کند.

 


پیشنهاد مطالعه: ونیرها چگونه روی دندان قرار می گیرند؟


تجزیه و تحلیل طراحی لبخند

این یکی از هیجان انگیزترین بخش کل فرآیند است. در این مرحله، شما این شانس را خواهید داشت که به ما بگویید دقیقاً چگونه می خواهید لبخندتان باشد. به شما این فرصت داده می شود که از بین بریس ها، روکش ها، سفید کننده های مختلف و غیره انتخاب کنید تا لبخند سفارشی خود را ایجاد کنید. هنگامی که انتخاب خود را انجام دادید، ما دست به کار می شویم تا طرحی برای لبخند شگفت انگیز شما ایجاد کنیم.

طراحی لبخند دیجیتال

طراحی لبخند دیجیتال

پیش نمایش

با استفاده از تکنولوژی می توانید ببینید لبخند شما پس از درمان چگونه خواهد بود. این حتی قبل از شروع درمان واقعی اتفاق می افتد. همچنین می توانید در این مرحله تنظیمات نهایی را انجام دهید، مانند تغییر شکل یا رنگ دندان.

اینجاست که کار واقعی انجام می شود. دندانپزشک زیبایی دست به کار خواهد شد تا لبخند مورد نظر شما را خلق کند. جنبه خوب این موضوع این است که شما از قبل می دانید که لبخند جدید شما چگونه ظاهر می شود.

پس از انجام مراحل

این آغاز یک لبخند زیبا برای شماست. در این مرحله نیز می‌توان عکس‌ها و فیلم‌ها را گرفت، همه اینها به انتخاب شما بستگی دارد.

مدت زمان روش

بسته به نوع لبخندی که می‌خواهید، و تعداد روش‌های مختلفی که قصد انجام آن را دارید، طراحی لبخند دیجیتال نباید زمان زیادی ببرد. برای برخی افراد، ممکن است ترکیبی از سفید کردن، روکش‌ها، باندینگ آرایشی و غیره داشته باشند و این تنها چارچوب زمانی کل فرآیند را طولانی‌تر می‌کند.

از آنجایی که هر روش برای هر فرد متفاوت است، چارچوب زمانی خاصی وجود ندارد. با این حال، نتیجه نهایی این است که نتایج همیشه لبخندی را که می خواهید به شما می بخشد.

توصیه و نتیجه گیری

دیگر خبری از چهره غمگین در نتیجه یک لبخند ناقص نیست. با طراحی لبخند دیجیتال، شما این قدرت را دارید که لبخند خود را همانطور که می خواهید طراحی کنید.

اگر نیاز به خدمات دندانپزشکی با کیفیت بالا دارید، به شما پیشنهاد میکنیم حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

برای عضویت و مشاهده صفحه اینستاگرام آقای دکتر بهروز حبیبی اینجا کلیک کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *