متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی


گزینه های جراحی لثه توسط بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

جراحی لثه در تهران

گزینه های جراحی لثه با حداقل تهاجم برای درمان بیماری لثه

بیماری لثه یا پریودنتیت یک نگرانی جدی برای سلامت دندان است. بیماری لثه درمان نشده ممکن است باعث آسیب به استخوان و بافت نرم یا حتی از دست دادن دندان شود. خوشبختانه، یک جراحی کم تهاجمی و گزینه‌های درمانی غیرجراحی برای رسیدگی به هر مرحله از بیماری لثه و بازیابی سلامت و لبخند شما وجود دارد. هدف این مقاله ارائه درک درستی از این گزینه های درمانی است. با این درک اولیه، می توانید تصمیم آگاهانه ای در مورد درمان بگیرید.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را بیشتر بشناسید.

جراحی کم تهاجمی برای بیماری لثه

یک مورد خفیف ژنژیویت معمولاً با یک تمیز کردن خوب و مراقبت در منزل برای از بین بردن تجمع پلاک قابل برگشت است. با این حال، زمانی که بیماری لثه پیشرفت کرد و پاکت‌های عفونت در اطراف دندان‌های شما ایجاد شد، ممکن است به درمان پیشرفته‌تری، حتی جراحی نیاز داشته باشید. ممکن است متوجه درد، تورم و قرمزی لثه ها در اثر بیماری لثه شوید. لق شدن دندان ها و عقب نشینی خطوط لثه از دیگر علائمی است که باید مراقب آنها بود.

قبل از درمان، دکتر بهروز حبیبی ، پریودنتیست برجسته در فونیکس، شما را معاینه و مشاوره می دهد تا در مورد سلامت دندان و گزینه های درمانی خود صحبت کنید.

دکتر بهروز حبیبی مزایا را توضیح می دهد و به شما کمک می کند تا یک جراحی لثه با حداقل تهاجم یا روش غیر جراحی را انتخاب کنید. اینها به طور کلی گزینه هایی برای انتخاب هستند.

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

جراحی لثه با لیزر LANAP

روش اتصال جدید با کمک لیزر یکی از جدیدترین پیشرفت ها در جراحی لثه با لیزر است. FDA این روش درمانی را در سال 2004 تایید کرد و یک درمان عالی برای پریودنتیت است.

LANAP از لیزر برای هدایت نور فرابنفش به نواحی بیمار لثه استفاده می کند. لیزر می تواند بین بافت سالم و بافت عفونی تمایز قائل شود و فقط باکتری های بدی را که باید از بین بروند هدف قرار می دهد. سپس لیزر بیماری لثه موجود در پاکت های عمیق اطراف دندان های شما را از بین می برد. در مرحله بعد، شکاف را می بندد و بافت همبند جدیدی ایجاد می کند. این امر باعث رشد طبیعی و چسباندن مجدد لثه ها به دندان ها می شود.

انتخاب LANAP مزایای زیادی دارد. این روش تقریباً کاملاً بدون درد است و دوره نقاهت سریعی دارد. درمان معمولاً در دو جلسه انجام می شود که هر جلسه حدود دو ساعت طول می کشد. در بیشتر موارد لیزر بدون نیاز به برش یا بخیه مشکل را برطرف می کند. همچنین خطر ابتلا به عفونت کمتر است.

LANAP اثرات بیماری لثه را معکوس می کند تا بتوانید به طور کامل بهبود پیدا کنید. شما شانس بیشتری برای حفظ دندان های خود و حتی بازسازی بافت استخوانی از دست رفته دارید. یکی دیگر از مزایای LANAP این است که اکثر بیماران کاندیدای این محصول هستند. برخی از درمان های دیگر محدودیت هایی برای مسائل مختلف سلامتی دارند.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای جراحی و بیماری های لثه بهترین گزینه ی انتخابی از بین دندانپزشکان می باشد.

 

مقیاس بندی و برنامه ریزی ریشه

هنگامی که بیماری لثه پیشرفت می کند، التهاب باعث می شود که بافت لثه از دندان دور شود و یک پاکت تشکیل شود. این جیب ها ممکن است برای تمیز کردن معمولی حرفه ای برای از بین بردن تمام آثار بیماری لثه خیلی عمیق شوند. در این موارد برای از بین بردن پریودنتیت، جرم گیری و پلانینگ ریشه ضروری است.

جرم گیری یک روش تمیز کردن عمیق است که شامل برداشتن پلاک و جرم انباشته شده از زیر خط لثه است. یک ابزار مخصوص دندانپزشکی به پایین جیب می رسد تا تمام آثار باکتری را تمیز کند.

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

متخصص ایمپلنت در تهران | دکتر بهروز حبیبی

پس از عمل جرم گیری، برنامه ریزی ریشه انجام می شود. این به صاف شدن ریشه دندان اشاره دارد. کاشت ریشه به جلوگیری از تجمع باکتری در آینده و بازگشت بیماری لثه کمک می کند. همچنین یک روش مفید برای کمک به چسباندن مجدد بافت لثه به دندان‌هایتان است. جراحی لثه در تهران

بسته به شدت بیماری لثه شما، ممکن است چندین جلسه برای درمان تمام نواحی آسیب دیده طول بکشد. ممکن است در ابتدای ملاقات برای کاهش ناراحتی به شما یک بی حسی موضعی داده شود. پس از درمان، تجربه مقداری تورم و خونریزی جزئی برای چند روز طبیعی است.

تکنیک جراحی پین هول

یکی دیگر از جراحی های کم تهاجمی لثه که می تواند به شما در درمان بیماری لثه کمک کند، روش جراحی پین هول (PST) یا جراحی لثه سوراخ سوزنی است. بیماری پیشرفته لثه اغلب باعث تحلیل رفتن لثه می شود که لثه ها را به عقب می کشد و قسمت بیشتری از دندان را در معرض دید قرار می دهد. روش های قبلی برای رفع این مشکل شامل جراحی تهاجمی برای پیوند بافت از دهان برای پوشاندن دندان بود. این هفته ها طول کشید تا بهبود یابد.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران با تجربه ترین کارها را ارئه می دهد.

جراحی لثه پین ​​هول یک روش سریع برای اصلاح لثه های در حال عقب نشینی است که پس از آن نیازی به خرابی ندارد. برای شل کردن بافت لثه با یک ابزار مخصوص از یک سوراخ کوچک و منفرد استفاده می شود. سپس برای پوشاندن بیشتر سطح دندان تغییر مکان می دهد.

شما می توانید این روش را در یک جلسه روی چندین دندان انجام دهید. این روش کمتر تهاجمی خطر عفونت را کاهش می دهد زیرا برش و بخیه وجود ندارد. اکثر بیماران ناراحتی کمی را تجربه می کنند. علاوه بر این، ظاهر لبخند شما بلافاصله بهبود می یابد.

با دندانپزشک خود در مورد گزینه های خود صحبت کنید و در مورد مزایای هر نوع جراحی لثه با حداقل تهاجم صحبت کنید.

با هم می توانید یک برنامه درمانی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *