متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران


ایمپلنت و پروتز دندانی توسط بهترین متخصص ایمپلنت تهران

ایمپلنت و پروتز دندان

ایمپلنت های پزشکی دستگاه ها یا بافت هایی هستند که در داخل یا روی سطح بدن قرار می گیرند. بسیاری از ایمپلنت ها پروتزی هستند که برای جایگزینی قسمت های از دست رفته بدن در نظر گرفته شده اند. سایر ایمپلنت ها دارو را ارائه می دهند، عملکردهای بدن را کنترل می کنند یا از اندام ها و بافت ها پشتیبانی می کنند.

برخی از ایمپلنت ها از پوست، استخوان یا سایر بافت های بدن ساخته می شوند. برخی دیگر از فلز، پلاستیک، سرامیک یا مواد دیگر ساخته شده اند.

ایمپلنت ها را می توان به صورت دائمی قرار داد یا زمانی که دیگر نیازی به آنها نیست، می توان آن ها را برداشت. به عنوان مثال، استنت ها یا ایمپلنت های لگن دائمی در نظر گرفته شده اند. اما درگاه‌های شیمی‌درمانی یا پیچ‌ها برای ترمیم استخوان‌های شکسته را می‌توان در زمانی که دیگر نیازی به آن‌ها نیست، برداشت.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای جراحی وزیبایی دندان ها بهترین گزینه ی انتخابی از بین دندانپزشکان می باشد.

خطرات ایمپلنت های پزشکی شامل خطرات جراحی در حین قرار دادن یا برداشتن، عفونت و شکست ایمپلنت است. برخی افراد نیز نسبت به مواد مورد استفاده در ایمپلنت واکنش نشان می دهند.

همه روش های جراحی خطراتی دارند. این موارد شامل کبودی در محل جراحی، درد، تورم و قرمزی است. هنگامی که ایمپلنت شما کاشته یا برداشته می شود، باید منتظر این نوع عوارض باشید.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

عفونت شایع است. اغلب از آلودگی پوست در زمان جراحی ناشی می شود. در صورت ابتلا به عفونت، ممکن است لازم باشد درن در نزدیکی ایمپلنت قرار دهید، دارو مصرف کنید یا حتی ایمپلنت را خارج کنید.

با گذشت زمان، ایمپلنت شما ممکن است حرکت کند، بشکند یا به درستی کار نکند. اگر این اتفاق بیفتد، ممکن است برای ترمیم یا جایگزینی ایمپلنت به جراحی اضافی نیاز داشته باشید.

متخصص ایمپلنت در تهران بهترین ها را ارائه می دهد.

اگر متوجه شدید که به ایمپلنت پزشکی نیاز دارید، باید قبل از موافقت با این روش، سوالات زیر را از پزشک خود بپرسید:

آیا ایمپلنت من دائمی خواهد بود یا قابل جابجایی؟ اگر دستگاه دائمی است، ببینید چه مدت باید دوام بیاورد. اگر دستگاه قابل جابجایی است، دریابید که چه مدت در شما کاشته می شود و چه عواملی تعیین کننده زمان بیرون آمدن آن است.
ایمپلنت از چه ماده ای ساخته خواهد شد؟ مطمئن شوید که به هیچ یک از اجزای ایمپلنت حساسیت ندارید.

چند مورد از این روش ها را انجام داده اید؟ هر چه پزشک تجربه بیشتری در کاشت ایمپلنت داشته باشد، ممکن است نتیجه بهتری داشته باشد.
میزان عوارض این روش چقدر است؟ مطمئن شوید که خطرات جراحی، عفونت و خرابی دستگاه را درک کرده اید.
مزایای روش چیست؟ مطمئن شوید که متوجه شده اید که این دستگاه چگونه برای شما مفید خواهد بود و آیا بر کیفیت زندگی شما تأثیر می گذارد یا خیر.

اگر سوالات بیشتری در مورد دندانپزشکی زیبایی دارید، توصیه می کنیم همین امروز برای مشاوره زیبایی با دکتر بهروز حبیبی برنامه ریزی کنید.

او می تواند دهان شما را معاینه کند و تعیین کند که کدام درمان ممکن است برای شما مناسب باشد و به هر سوال دیگری که ممکن است داشته باشید پاسخ دهد.

با هم می توانید یک برنامه درمانی را انتخاب کنید که برای شما بهترین است.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *