بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران


ارزش ایمپلنت دندان از زبان متخصص ایمپلنت دندان در تهران

ارزش ایمپلنت دندان تهران

در یک نگاه، ایمپلنت دندان ممکن است انتخاب گران‌تری نسبت به جایگزین به نظر برسد. با این حال، نه تنها آنها یک گزینه مقرون به صرفه هستند، بلکه این روش در بیشتر موارد ایده آل است. ایمپلنت های دندانی نرخ موفقیت باورنکردنی 95 درصدی دارند و می توانند هزینه خود را از طریق کیفیت زندگی و صرفه جویی در آینده توجیه کنند. با این حال، ابتدا لازم است تصمیم بگیرید که آیا درمان ایمپلنت دندان در وهله اول برای شما مناسب است یا خیر.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران را از ما بخواهید و بیشتر با نحوه ی کار آن آشنا شوید.

چه زمانی باید به درمان ایمپلنت دندان فکر کرد؟ بهترین متخصص ایمپلنت

دلایل بالقوه زیادی وجود دارد که افراد به ایمپلنت دندان فکر کنند. به عنوان مثال، آسیب به دندان ها یا پوسیدگی دندان که باعث از دست دادن دندان های طبیعی می شود. به طور کلی، شما نامزد هستید اگر:

شما یک استخوان فک کامل و بالغ دارید..
استخوان فک شما سالم است و تراکم استخوان کافی دارد
پیوند استخوان گزینه ای برای ایجاد پایه ای برای ایمپلنت دندان است.
شما سیستم ایمنی سالمی دارید و از داروهایی که سیستم ایمنی را سرکوب می کنند استفاده نمی کنید.
اگر دارویی مصرف می کنید، با دکتر تروخیلو در مورد آنها صحبت کنید و اینکه آیا انجام جراحی دندان هنوز بی خطر است یا خیر.

متأسفانه مواردی وجود دارد که می تواند مانع از کاشت ایمپلنت دندان شود. اگر فک شما به دلیل بیماری لثه آسیب زیادی دیده باشد، ممکن است استخوان کافی برای لنگر انداختن ایمپلنت وجود نداشته باشد. با این حال، اگر این مسائل در مورد شما صدق نمی کند، احتمالاً یک نامزد هستید.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران برای ما بیشترین باز خورد دارد.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

مزایای ایمپلنت دندان در تهران

مزایای بسیاری از ایمپلنت های دندانی در دیدگاه های فوری، میان مدت و بلند مدت وجود دارد. غذا خوردن آسان تر است و لبخند شما طبیعی تر و سالم تر به نظر می رسد. علاوه بر این، سهولت نسبی تمیز کردن و محافظتی که ایمپلنت های دندانی از فک شما ارائه می دهند به حفظ سلامت دهان و دندان شما برای سال های آینده کمک می کند.

جلوگیری از از دست دادن استخوان:

تحریک مداوم و فشار دندان های شما بر روی فک، اجزای ضروری سلامت فک شما هستند. وقتی دندانی را از دست می دهید، آن ناحیه از فک شما تحریک طبیعی برای تقویت استخوان را از دست می دهد. بدن از ارسال مواد مغذی به آن ناحیه کاهش می‌یابد و استخوان تحلیل می‌رود.

اگر مایل به تماشای نمونه کارهای دکتر بهروز حبیبی هستید به اینستاگرام ایشان نگاهی بیندازید.

بهبود سلامت دندان و بهداشت دهان:

مراقبت و نگهداری از ایمپلنت های دندانی انفرادی در طول سالیان متمادی آسان تر از بسیاری از جایگزین ها است. درست مانند دندان های طبیعی، مسواک زدن و نخ دندان کشیدن از لثه ها و ریشه ها راحت تر از دندان مصنوعی یا بریج دندان محافظت می کند. سهولت در تمیز کردن ایمپلنت‌ها باعث افزایش چشم‌انداز سلامت دهان و دندان شما در درازمدت می‌شود.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

دندان ها را در جای خود محکم می کند:

یک ردیف دندان سالم و کامل برای حفظ هر دندان در یک راستا و ایمن نگه داشتن آن عمل می کند. هر دندان توسط دندان های دو طرف آن در جای خود قرار می گیرد. این باعث می‌شود حتی زمانی که فشار غذا خوردن را تجربه می‌کنند، نسبتا صاف نگه داشته شوند. با این حال، از دست دادن یک دندان، هر دو دندان مجاور را به خطر می اندازد، زیرا آنها یکی از لنگرهای خود را از دست داده اند.

شما باید به بهترین متخصص ایمپلنت در تهران ایمان داشته باشیئ تا بهترین لبخندها را به شما ارئه دهد.

 

آنها می توانند به طور طبیعی از جای خود کج شوند، که می تواند لبخند شما را مختل کند و مشکلاتی برای سلامت دندان ایجاد کند. این تنها یکی از راه‌هایی است که ایمپلنت‌های دندانی به جلوگیری از افتادن اضافی دندان کمک می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر یا گرفتن قرار ملاقات امروز می توانید از اینجا شروع کنید.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *