دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران


آیا ایمپلنت های دندانی پس از مدتی می افتند؟

دوام ایمپلنت های دندانی

ایمپلنت‌های دندانی به‌عنوان یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های جایگزینی دندان که امروزه در دسترس هستند، به سرعت در حال رشد هستند. ایمپلنت های دندانی مانند دندان های طبیعی ظاهر، احساس و عملکرد دارند.
آنها محکم و قابل اعتماد هستند. نگهداری آنها آسان است و با مراقبت مناسب، می توانند برای چندین دهه دوام بیاورند.

اگرچه اکثر دندانپزشکان عمومی برای انجام کاشت ایمپلنت آموزش دیده اند، تجربه آنها معمولاً محدود به موارد ایده آل است که در آن همه چیز همانطور که باید باشد و نیازی به روش های اضافی نیست.
گاهی اوقات کاشت ایمپلنت دندان یک روش ساده است، اما همیشه اینطور نیست. هنگامی که به پیوند استخوان یا تقویت برآمدگی یا لیفت سینوس نیاز است، یا زمانی که تروما یا از دست دادن استخوان شدید وجود دارد، بهتر است یک جراح متخصص لثه یا فک و صورت شما را درمان کند.

آیا ایمپلنت های دندانی می افتند؟

پاسخ کوتاه این است که بله، ایمپلنت های دندانی ممکن است بیفتند، اما بسیار نادر است. ایمپلنت دندان 95 درصد موفقیت دارد. از سوی دیگر، در حالی که شکست ایمپلنت دندان نادر است، بهرحال ندرتا اتفاق می افتد.

دکتر بهروز حبیبی بهترین دکتر ایمپلنت در تهران می باشند که با تجارب زیادی که دارند متخصص ایمپلنت در تهران می باشند.

بسته به شرایط، شکست ایمپلنت ممکن است نتیجه مراقبت و نگهداری نامناسب باشد، یا تجربه کم دندانپزشک، یا دندان قروچه بیمار و یا دیابت شدید.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

مواد بی کیفیت

برخی از دندانپزشکان از مواد ارزان قیمت استفاده می کنند زیرا باعث صرفه جویی در هزینه می شود یا به آنها امکان می دهد قیمت های پایین تری دریافت کنند.

اما ایمپلنت های دندانی ارزان در دراز مدت ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. اگر ایمپلنت شکست بخورد باید دوباره انجام شود، برای یک سرویس دو بار هزینه می‌کنید.

هنگامی که به دندانپزشکی مراجعه می کنید که دارای گواهینامه در جراحی ایمپلنت دندانی است، به احتمال زیاد آنها نیز مانند شما در موفقیت ایمپلنت شما سرمایه گذاری خواهند کرد.

آنها ممکن است شارژ بیشتری داشته باشند، اما به احتمال زیاد از مواد با کیفیت بالاتر استفاده می کنند و بار اول آن را درست می کنند.

همیشه قبل از متعهد شدن به پزشک یا دندانپزشک جدید تحقیق خود را انجام دهید.

کاشت نامناسب ایمپلنت

اگر دندانپزشک ایمپلنت را در محلی قرار دهد که استخوان کافی برای حمایت از آن وجود ندارد، ممکن است ایمپلنت شل شده و بیفتد.

یک متخصص ایمپلنت به روز و با تجربه به فناوری تصویربرداری پیشرفته دسترسی خواهد داشت که به او امکان می دهد به صورت دیجیتالی نقشه ای را که برای قرار دادن ایمپلنت لازم است تهیه کند

یک جراح ایمپلنت بسیار باتجربه برای بررسی هر ساختار، هر بافت، هر استخوان، هر عصب و هر چیز دیگری که ممکن است توسط کاشت ایمپلنت تحت تاثیر قرار گیرد، وقت صرف می کند.

سپس طرح درمان ایجاد می شود تا ایمپلنت را به صورت استراتژیک در جایی قرار دهد که لبخند بیمار را بدون آسیب رساندن به او بازگرداند. عصب آسیب دیده اغلب نشانه ای از یک پروسه ایمپلنت عجولانه است.

یک جراح ایمپلنت دندان دارای گواهی معتبر در هر جنبه ای از جراحی ایمپلنت، از جمله قالب های دندانی دقیق برای ایمپلنت های دندانی که با دقت مناسب گذاشته شده اند، بسیار ماهر و آموزش دیده است.

دکتر بهروز حبیبی - متخصص ایمپلنت - جراحی لثه زعفراینه - متخصص ایمپلنت در تهران

دکتر بهروز حبیبی – متخصص ایمپلنت – جراحی لثه زعفراینه – متخصص ایمپلنت در تهران

پری ایمپلنتیت

همیشه یک دندانپزشک بی تجربه مسئول شکست ایمپلنت نیست.

بهداشت مناسب یکی از عوامل کلیدی موفقیت آمیز ایمپلنت است. هنگامی که ایمپلنت های دندانی بهبود یافتند و به استخوان چسبیدند، نیازی به مراقبتی ندارند که با نحوه مراقبت از دندان های طبیعی تفاوتی داشته باشد.

اما آنها را نمی توان تنها گذاشت. پری ایمپلنتیت، که یک بیماری عفونی موضعی خاص است که ایمپلنت ها را تحت تاثیر قرار می دهد، می تواند باعث افتادن ایمپلنت شود. دوام ایمپلنت های دندانی

مراقبت ناکافی از دندان اجازه می دهد تا باکتری ها و ذرات غذا در اطراف ایمپلنت و خطوط لثه جمع شوند و باعث التهاب در بافت نرم اطراف ایمپلنت شده و در نهایت منجر به تحلیل استخوان و شل شدن ایمپلنت شود.

سیگار کشیدن

فرآیندی که طی آن استخوان و ایمپلنت با هم ترکیب می شوند، استئواینتگراسیون نامیده می شود.

حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد تا استخوان و ایمپلنت به اندازه کافی با یکدیگر ترکیب شوند تا پایه ای محکم برای دندان های مصنوعی شما ایجاد شود تا مانند دندان های طبیعی عمل کنند.

استعمال دخانیات به طرق مختلف در این فرآیند اختلال ایجاد می کند.
نیکوتین روند بهبودی را کند می کند و جریان اکسیژن و خون را به بافت دهان شما محدود می کند.

تنباکو و نیکوتین از جوش خوردن استخوان با ایمپلنت جلوگیری می کند. توصیه می شود دو هفته قبل از جراحی ایمپلنت سیگار را ترک کنید و تا سه ماه بعد از جراحی صبر کنید و بعد سیگار بکشید.

خبر خوب این است که با انجام وظیفه خود برای حفظ بهداشت دهان و دندان و پرهیز از سیگار کشیدن، و با انتخاب یک جراح ایمپلنت دندان با مجوز معتبرکه به اندازه شما به ایمپلنت های شما متعهد است، عملاً نتیجه موفقیت آمیز را تضمین می کنید!

اگر ایمپلنت دندانی افتاده است یا ایمپلنتی دارید که احساس شل شدن دارد، فوراً با ما تماس بگیرید تا بتوانیم در اسرع وقت شما را به سلامت دهان و دندان برگردانیم. دوام ایمپلنت های دندانی

چه یک دندان، چند دندان یا یک دهان پر از دندان را از دست بدهید، مهم است که در اسرع وقت آنها را جایگزین کنید.

ایمپلنت دندان تنها گزینه جایگزینی دندان است که از زوال استخوان فک جلوگیری می کند و به حفظ شکل و ساختار صورت شما کمک می کند.

برای اطلاعات بیشتر یا گرفتن قرار ملاقات امروز می توانید از اینجا شروع کنید.

اگر مایل به تماشای نمونه کارهای دکتر بهروز حبیبی هستید به اینستاگرام ایشان نگاهی بیندازید.

 

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *