متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران


چگونه بهترین ایمپلنت را برای خود انتخاب کنیم؟

انواع ایمپلنت های دندانی

مردان و زنانی که دندان های از دست رفته دارند با مشکلات متعددی از جمله اعتماد به نفس پایین، ناامنی، خودداری از لبخند زدن و عدم تعامل با دیگران روبرو هستند. و از دست دادن دندان ها می تواند در جویدن، عادات غذایی صحیح و هضم مناسب غذاهایی که می خورید مشکل ایجاد کند.

اگر یک یا چند دندان از دست داده اید، احتمال اینکه دندانپزشک یا جراح دهان شما نوعی از ایمپلنت های دندانی را پیشنهاد دهد، زیاد است. در اینجا اطلاعاتی در مورد ایمپلنت های دندانی برای آشنایی با موضوع قبل از ارزیابی دندان وجود دارد.

آشنایی با ایمپلنت دندان

قبل از انتخاب ایمپلنت مناسب، باید از انواع مختلف آن آگاهی داشته باشید. ایمپلنت دندان جایگزین دندان های شکسته یا از دست رفته می شود و به عنوان یک دندان مصنوعی به شما کمک می کند تا مکمل کاملی از دندان ها را به شما بدهد و از لثه و استخوان فک شما حمایت کند. اگر دندان های حیاتی را برای جویدن یا صحبت کردن واضح از دست داده اید، احتمالاً به ایمپلنت دندان نیاز دارید.

پیشرفت های مدرن امکان جایگزینی یک دندان یا چند دندان را برای فرآیند ترمیم می دهد. و بهترین خبر در مورد این دستگاه ها این است که در صورت مراقبت صحیح از آنها یک عمر دوام می آورند.

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

متخصص ایمپلنت تهران | بهترین متخصص ایمپلنت در زعفرانیه تهران

انواع مختلف ایمپلنت دندان

در اصل دو نوع ایمپلنت دندان برای جایگزینی دندان های تک و چندتایی وجود دارد:

ایمپلنت دندان تیتانیوم

ایمپلنت های تیتانیومی رایج ترین نوع دندانی هستند که در حال حاضر استفاده می شود. آنها سابقه طولانی موفقیت دارند. در حال حاضر، آنها همه کاره ترین راه حل برای ترمیم دندان نیز هستند. زیرسازه ها و اجزای فلزی آنها امکان بازسازی بسیاری از موارد چالش برانگیز را فراهم می کند.

ایمپلنت های دندانی زیرکونیا

ایمپلنت‌های دندانی زیرکونیا یک فناوری جوان‌تر هستند، اما اخیراً توسط FDA برای استفاده در ایالات متحده تأیید شده‌اند. زیرکونیا یک فلز سرامیک است و برخی از ویژگی های تاسف بار سرامیک ها مانند شکنندگی را نیز دارد. این ویژگی موقعیت هایی را که می توان از این ایمپلنت ها استفاده کرد را محدود می کند. به طور کلی، ترمیم های تک دندانی ساده را می توان با ایمپلنت زیرکونیا درمان کرد.

طرفداران زیرکونیا بیان می کنند که آنها ساختارهای بی اثرتری دارند و بنابراین کمتر احتمال دارد که واکنش آلرژیک یا التهابی ایجاد کنند. ایمپلنت زیرکونیا از مزایای سفید بودن مانند دندان ها نیز برخوردار است.

بهترین متخصص ایمپلنت تهران را از اینجا بشناسید.

چگونه بهترین روش کاشت دندان را برای خود انتخاب کنید

1. برای یک دندان

برای جایگزینی تک دندان نیاز به یک پست و یک تاج است. ابتدا، جراح دهان شما پست را در استخوان فک شما نصب می کند. کل فرآیند بدون درد است، اما ممکن است تا چهار ماه طول بکشد تا تاج را نگه دارید. سپس، دندانپزشک شما تاج را به هم متصل می کند تا ساختار دندان شما را بازسازی کند.

2. پل با پشتیبانی از ایمپلنت برای چندین دندان

برای چندین دندان از دست رفته، بریج با ایمپلنت بهترین گزینه است. در اینجا، یک پل تاج در یک سری از ایمپلنت های دندانی به هم متصل می شود.

اما اگر دهان شما بین دندان های ثابت فاصله بیشتری دارد، ممکن است به گزینه بعدی نیاز داشته باشید.

دکتر بهروز حبیبی و دستیارانش خوشحال خواهند شد که برای پاسخ به سوالات شما با شما ملاقات کنند.

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

بهترین متخصص ایمپلنت در تهران

3. دندان مصنوعی نگهدارنده ایمپلنت برای همه دندان ها

اگر می خواهید دندان مصنوعی ثابت و دائمی داشته باشید، این بهترین گزینه شماست.

جراحی مدرن دهان این امکان را فراهم کرده است که پروتزهای سفارشی متناسب با شکل منحصر به فرد فک و لثه شما باشند و این پروتزها را می توان با انواع مختلفی از گزینه های ایمپلنت دندانی به فک متصل کرد. طراحی متناسب با زیبایی شناسی دقیق شما مطابقت دارد. اگر از دندان مصنوعی متحرک استفاده می کنید، این یک راه حل دائمی است.

آیا به ایمپلنت دندان نیاز دارید؟

اگر دندان های از دست رفته کیفیت زندگی شما را تحت تاثیر قرار می دهد، امروز یک جلسه مشاوره برای ایمپلنت دندانی خود تعیین کنید تا بهترین انتخاب های خود را برای جایگزینی دندان تعیین کنید.

در طی یک مشاوره، بیماران با جراح دهان هیل کانتری خود ملاقات می کنند تا در مورد گزینه ها با جزئیات بیشتر صحبت کنند. علاوه بر این، بیماران می توانند سوالاتی در مورد اهداف زیبایی بپرسند و عکس های قبل و بعد از عمل های مشابه را مشاهده کنند.

بدون نظر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *